Համընդհանուր ներառում

Առցանց ուսուցման օրերին դժվար է պատկերացնել ներառական կրթություն ստացող սովորողների առանձնացումն ու չառանձնացումը խմբից, մասնակցությունը նախագծերին, օրակարգային հանդիպումներին։ 3.2 դասարանի երկու սովորողի ծնողների, տանն աշխատող մասնագետի հետ զրույցի ընթացքում հստակեցրինք աշխատանքային ուղղությունները՝ լեզվագործունեություն, կարծիքի արտահայտում, մասնակցություն նախագծերին՝ ըստ ցանկության և նախընտրության: Սովորողներին առաջարկվեց ընտրել իրենց համար նախընտրելի առաջադրանքներ, այնպիսիք, որոնց իրականացումը մեծ ջանքեր չի խլի, կարվի սիրով։ Վերջին շաբաթների ընթացքում սովորողների հետ կապը պահվեց հեռախոսազանգերի, էլ․ հասցեին ուղարկված նյութերի, ծնողների հետ անմիջական շփման միջոցով։ Սերգեյ Աղամալյանը միացավ նաև տեսակապով հանդիպմանը, հնարավորինս ակտիվ մասնակցեց ողջ գործընթացին: Պարգև Ավետիսյանի նախընտրություններից էր բլոգային և տեքստային աշխատանք կատարելը: Պարգևի հետ հեռախոսազրույցի միջոցով կարողացանք հասնել նրան, որ նա  սովորեց  բլոգում ինքնուրույն է հրապարակումներ անել և  նյութերն ուղարկել իմ էլ․ հասցեին: Անջատելուց հետո ասել էր․ «Էսօր ինչ լավ օր էր, լիքը բան սովորեցի»):

Սերգեյ Աղամալյան, Մեղուն ու հավը
Սերգեյ Աղամալյան, Ես գիտեմ՝ ինչպես պաշտպանվել
Պարգև Ավետիսյան, Ես գիտեմ՝ ինչպես պաշտպանվել
Պարգև Ավետիսյան, կարդում է Ղազարոս Աղայանի պատմվածքները

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s