Բնագիտական փորձեր, նախագիծ

Նպատակը`

Դիտողականության, շրջապատում օրինաչափություններ կատելու դիտարկելու, վերլուծելու կարողության զարգացում

Բնագիտական փորձի հիման վրա բնագիտության մասին տեղեկությունների հաղորդում

Պարզագույն փորձերի կազմակերպում և իրականացում

Երևույթներին հետևելու, հետևություններ անելու հմտությունների ձևավորում

Հետազոտության, փորձի միջոցով իրեն անհրաժեշտ տեղակատվության ձեռք բերում

Խնդիրները

Փորձերի ընթացքն ու արդյունքները գրանցելու կարողություն ձևավորել

Հարցեր ձևակերպել, առաջադրել և դրանց պատասխանները գտնել

Ճանաչել կարևոր տեղեկություններ, բացատրել տվյալները սեփական բառերով

Դասակարգել և համադրել կարևոր տեղեկությունները, փաստերը

Ձևավորել փորձերի ժամանակ անվտանգության պահպանման կանոնների կարողություն

Դատողություն անել տեղեկությունների մասին

Դիտարկումների հիման վրա կատարել եզրակացություններ

Ընթացքը.

Կրտսեր դպրոցում բնագիտական փորձերի շարքերը մեծ հետաքրքրություն է առաջացնում սովորողների մոտ:  Բնագիտական փորձերը համապատասխանում են երեխայի տարիքին և հետաքրքրություններին: Դրանք կիրառման համար պարզ են և մատչելի, օգտագործվող առարկաները և նյութերն անվտանգ են: Բնագիտական գործունեությունը սովորողի ուսումնական գործունեության բաղկացուցիչ մասն է կազմում, ձևավորում է սովորողների մոտ տարրական հմտություններ, տարրալուծվում ընդհանուր ուսումնական պրոցեսի մեջ: Բացի այդ, երեխան բնագիտական գործունեություն կատարելիս դառնում է հայտնագործող, ինքն է հայտնագործություն կատարում , ապրում է իմացումի մեծ հրճվանք և ուրախություն:

Բնագիտական փորձը նախ ներկայացվում է էլեկտրոնային գրատախտակին:
Փորձը կատարելուց հետո երեխաները կարող են փորձի մասին գրել, պատմել ՝ օգտագործելով հետևյալ հարցադրումները, առաջադրանքները:

* Փորձի վերնագիրը

* Փորձի կատարման ժամկետը /ամիս, ամսաթիվ/

* Նկարագրիր փորձը , գրանցիր / Նշում են քայլերի հերթականությունը/

* Նոր բառեր , արտահայտություններ/ Գրանցվում են նոր բառեր, որոնք կարող է գտնել ինքը սովորողը կամ ընկերները փորձի ժամանակ
* ի՞նչ տեսար, ինչ նկատեցիր / սովորողը նշում է իր դիտարկումները , մեկնաբանությունները /
* ինչպե՞ս ստացվեց / սովորողը սեփական բառերով փորձում է ինքնուրույն պատմել, թե ինչից ինչ եղավ, ինչու այդպես ստացվեց, անում է սեփական դատողություններ /
* ի՞նչն էր հետաքրքիր փորձի ընթացքում / մասնակիցներից յուրաքանչյուրը նշում է իր կարծիքը/

* վերջում դասավանդողն արդեն ինքն է տալիս փորձի գիտական բացատրությունը:
Բնագիտական գործունեություն իրականացնելու համար անհրաժեշտ թվային գործիքներն են նեթբուք, նոթբուք, ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s