Աղայան +Ռոդարի

Իրականացման տևողությունը՝  մարտի 16 — ապրիլի 15

Մասնակիցներ՝ Հյուսիսային դպրոցի 3․2 դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝
Ղ. Աղայան, Ջ. Ռոդարի հեղինակների մանկական ստեղծագործությունների  ծանոթացում, խաղ-ուսուցում
Խնդիրները՝
Բանավոր խոսքի, ստեղածագործական մտածողության, տրամաբնության, երևակայության,  հաղորդակցական, հետազոտական կարողությունների զարգացում։

«Մանկական պատմվածքներ»-ից ընտրի՛ր որևէ պատմվածքը, ներկայացրո՛ւ նշված տարբերակներից որևէ մեկով՝

  • Մեդիաընթերցարան (պատմվածքը հատվածների բաժանի՛ր, Paint-ով համապատասխան նկարներ նկարի՛ր, Power point ծրագրով ամբողջացրու՛)
  • ռադիոնյութ (կարդա՛ և ձայնագրի՛ր)
  • տեսանյութ.(ընտանեկան ընթերցումներ, կարդա՛ կամ պատմի՛ր հարազատներիդ համար)


Ստեղծագործությունների ցանկ
Ղ. Աղայան՝ Մանկական պատմվածքներ,  բանաստեղծություններ՝

Ջաննի Ռոդարի՝ Երկիր, որտեղ բոլոր բառերը սկսվում են «Չ»-ով , Երկիր որտեղ ոչ մի սուր բան չկա, Պաղպաղակե դղյակը,Երկիր որտեղ բոլորը կարագից են, Կոնֆետի անձրև, Թե ինչպես կապիկներրը ճամփորդեցին,Շոկոլադե ճանապարհը,  Ոչ մի բանից մարդուկը, Թարս հարցեր, Այ քեզ շաբաթ: Հղումներ

Տեխնոլոգիական գործունեություն՝ Կավագործություն, նկարչություն, տիկնիկագործություն, խոհանոցային գործունեություն

Ուսումնական գործունեության ձևեր՝

Լեզվագործունեություն՝  ռոդարիական հնարքների կիրառում, հեքիաթների, բառերի հորինում, ընթերցանություն

Թատրոն-երաժշտական՝ ստեղծագործությունների խաղ-բեմականացում, շիլափլավի հորինում՝ երաժշտական ազգային երգ ու պարի համադրումով

Ջ․Ռոդարի «Ստեղծագործական երևակայության քերականություն»

 

Ամփոփումներն՝ այստեղ

 

Նախագծի օրինակը՝ Մանուշակ Աբրահամյանի բլոգից

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s