Գրավոր և բանավոր խոսքի մշակույթ, մարտ

Մարտի 12. Հանդիպում Քոլեջի Վերնատանը

Թեման՝ Բանավոր և գրավոր խոսքի մշակույթ. քննարկում նախագծի մասին: Ինքնակրթության դերը:

Հանդիպման ժամանակ քննարկվել  է վերապատրաստումների կազմակերպման հետագա ընթացքը: Դաստիարակները ներկայացրել են իրենց սպասելիքները, դիտարկումները։ Հանդիպումից հետո աղջիկները ներկայացրել են Սարոյանի «Ծիծաղ» ստեղծագործության վերլուծությունները:

Աշխատանքը արվում է էլ․ հասցեներից ուղարկված նյութերը ստուգելու, ուղղորդելու, հետ ուղարկելու միջոցով: Աղջիկներին ուղարկվել է փաթեթ, որտեղ առկա են ուղղորդող նյութեր՝ գրքեր, էջեր, բառարաններ:

Ուղարկված նշումների միջոցով աղջիկները վերանայում են աշխատանքները, գտնում սխալները, ուղղում, նորից ուղարվում: Վերջնական աշխատանքները հրապարակվում են բլոգներում: Նույն նյութը վերանայվում է մի քանի անգամ, ինչի արդյունքում աղջիկների ինքնակրթությունը տալիս է դրական արդյունք: Կան աշխատանքներ, որոնք դեռ խմբագրման փուլում են, քանի որ աշխատանքը ժամանակատար է:

Հանդիպումների ժամանակ դաստիարակները տալիս են իրենց հուզող հարցերը, լսում միմյանց, փոխանակվում կարծիքներով, ընթացքում շտկում խոսքը:

Մարտի  12-16, Վիլյամ Սարոյան, Ծիծաղ

Անի Գրիգորյան
Սոնա Նակաշյան
Աննա Հայրոյան
Գոհար Հարությունյան
Արև Ուզունյան
Մարգարիտա Հեքիմյան
Լիլիթ Առաքելյան
Մարիա Մկրտչյան
Արմինե Եղիազարյան
Լուսինե Հովհաննիսյան
Լիլիթ Հովհաննիսյան

Մարտի 16-20, Հեռավար-առցանց ուսուցումը նախակրթարանում

 

Մարտի 23-Առցանց հանդիպում

Թեման՝ Աիդա Պետրոսյան, ԻՆՉՈ՞Վ ԵՆ ԶԲԱՂՎՈՒՄ ՆԱԽԱԿՐԹԱՐԱՆՈՒՄ

Հանդիպման տեսագրությունը՝

 

Մարտի 26, առցանց հանդիպում

Թեման՝ Մարիա Մոնտեսորի, Երեխայի տունը

 

Մարտի 30, առցանց հանդիպում(դեռ չիրականացված)

Թեմա՝ Մանկական հաջողությունների երաշխիքը

 

Աշխատանքային նյութերի փաթեթ

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s