Դիտարկում եմ դասընկերոջս բլոգը

Ուսումնական նախագիծ

Ժամանակահատվածը՝ 20.04-24.04

Նպատակը՝ դասընկերների բլոգների ուսումնասիրություն, հրապարակված նյութի ամսաթիվը ճշտելու, հղում կցելու կարողությունների կիրառում:

Ընթացքը՝ Յուրաքանչյուր սովորող ուսումնասիրում է իրեն կցված դասընկերների բլոգը,

  • hաշվում ապրիլի 1 — 20 հրապարակված նյութերի քանակը
  • առանձնացնում իր հավանած նյութ, իր բլոգում պատմում ընկերոջ բլոգի մասին՝ կցելով լավագույն նյութի  հղումը:

 

Արդյունքում՝

Ադամյան Անգելինա Խաչիկի-Ազիզբեկյան Միքայել Արմենի-Գևորգյան Նանե Մկրտիչի

Գրիգորյան Մարկ Արմենի-Դանիելյան Դավիթ Արտյոմի-Գևորգյան Յանա Արթուրի

Հարությունյան Արեգ Սերգեյի-Մելքոնյան Ալեք Մնացականի-Հայրապետյան Սոֆյա Վահեի

Մելքոնյան Ակսել Մնացականի-Սահակյան Նանե Մհերի-Հովսեփյան Սուրեն Վարազդատի

Մանուկյան Սերյոժա Վիգենի-Գասպարյան Գեղամ Գնելի-Ավետիսյան Պարգև Սահակի

Մուրադյան Էլիզա Աշոտի-Պատեկար Օմ Սանջայի-Պետրոսյան Գոռ Արթուրի

Պետրոսյան Մհեր Արեգի-Տեր-Մովսիսյան Ալեքս Արմենի-Աղամալյան Սերգեյ Սարգիսի

Սահակյան Մարիա Կարենի-Վարդանյան Իսրայել Արմենի—Ասատրյան Նիկա Հովհաննեսի

 

Ալեքսը դիտարկել է Մհերի և Սերյոժայի բլոգները

Դավիթը դիտարկել է Յանայի ու Մարկի բլոգները

Մհերը դիտարկել է Ալեքսի բլոգը, 2

Պարգևը դիտարկել է Մանուկյան Սերյոժայի և Գեղամի բլոգները

Նանե Գևորգյանը դիտարկել է Միքայելի և Անգելինայի բլոգները

Մարկը դիտարկում է Ալեքսի բլոգը

Մարիան դիտարկել է Իսրայելի բլոգը

Մարիան դիտարկում է Նիկայի բլոգը

Նանե Սահակյանը  դիտարկում է Ակսելի և Սուրենի բլոգները

Գեղամը դիտարկում է Սերյոժա Մանուկյանի բլոգըԳեղամը դիտարկում է Սերյոժա Մանուկյանի բլոգը

Սերյոժա Մանուկյանը դիտարկում է Ալեքսի բլոգը

 

 

 

 

 

Նախագիծը՝Մանուշակ Աբրահամյանի բլոգից

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s