Սասունցի Դավիթ. մեր էպոսը

Մասնակիցները՝ 3.2 և 3.1 դասարանցիներ

Ժամկետը՝ մայիս

Նպատակը`ծանոթանալ էպոսին, անդրադառնալ էպոսում առկա համամարդկային և ազգային խնդիրներին, ուսումնասիրել էպոսի բառապաշարը:

Աշխատանքային ուղղությունները՝ 

Ամենօրյա ընթերցում: Կարդում ենք  էպոսի երրորդ`«Սասունցի Դավիթ​​»  ճյուղը  (Թումանյանի մշակում):

  • անծանոթ բառերի, արտահայտությունների բացատրություն, մեկնաբանում
  • էպոսաբառարանի ստեղծում
  • առանձնացված մասերի վերնագրում
  • դերային ընթերցումներ
  • հերոսների բնութագրում, նկարագրում
  •  հերոսների, հատված-տեսարանների պատկերների ստեղծում (Paint ծրագրով)
  • հատվածների  ձայնագրում, ընտանեկան ընթերցումներ
  • Էպոսին նվիրված հաղորդումների, տեսանյութերի, ֆիլմի, մուլտֆիլմի դիտում, քննարկումներ
  • էպոսապատումներ
  • Ընտանեկան խաղ-ներկայացում-թատրոններ (խաղում ենք Սասունցի Դավիթը, սիրած-նախընտրած հատվածի երաժշտական -խաղային-ընթերցողական ներկայացում )

Արդյունքում՝

Ընտանեկան ներկայացումներ՝ Խաղում ենք Սասունցի Դավիթը՝ էպոսախաղեր , տեսանյութեր, էպոսաբառարան, պատումներ էպոսի  մասին:

Նախագծի հիմքը՝Քրիստինե Շահբազյանի բլոգից

 

Արդյունքներ.

Դավիթ Դանիելյան, մայրիկ և եղբայր

Գեղամ Գասպարյան և տատիկ

Ալեքս Տեր-Մովսիսյան

Արեգ Հարությունյան 

Մհեր Պետրոսյան և մայրիկ

Նանե Գևորգյան և մայրիկ

Պարգև Ավետիսյան

Էլիզա Մուրադյան

Նանե Գևորգյան

Արեգ Հարությունյան, ձայնագրությունների շարք

Ակսել Մելքոնյան

Ալեք Մելքոնյան

 

Նկար

Ալեքս Տեր-Մովսիսյան

Մհեր Պետրոսյան

Դավիթ Դանիելյան(շտկել և դնել սովորողի նկարած նկարը)

Սերգեյ Աղամալյան(շտկել և դնել սովորողի նկարած նկարը)

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s