Ուսումնական մեղվանոց

Սիրելի՛ ճամբարականներ, դասավանդողնե՛ր, ընտանեկան դպրոցների ներկայացուցիչնե՛ր, եկե՛ք ուսումնասիրենք՝ ունե՞նք մեր միջավայրում մարդիկ՝ համագյուղացիներ, հարազատներ, հարևան ու բարեկամ, ովքեր զբաղվում կամ զբաղվել են մեղվապահությամբ։ Եկե՛ք ներկայացնենք խնամքի առանձնահատկությունները՝ դիտարկելով դրանք յուրաքանչյուրի անհատական մոտեցմամբ։ Յուրաքանչյուրի փորձը, դիտարկումը կարող է կարևոր և նշանակալից լինել։ Զուգահեռ՝ կստեղծենք «Տուկ-տու՜կ, ո՞վ կա փեթակում» հորինուկների փաթեթ՝ դիտարկելով մեր փոքրիկների պատկերացումները մեղվային ընտանիքի մասին։

Տեսանյութը՝ Քնարիկ Ներսիսյանի․

 

Ժամանակահատված՝ հունիս-օգոստոս
Մասնակիցներ՝  ճամբարականներ, դասավանդողներ, ընտանեկան դպրոցներ։
Նպատակ՝ մասնակցություն Ուսումնական մեղվանոց   նախագծին, մեղվապահության առանձնահատկությունների ուսումնասիրություն, հորինուկների փաթեթի ստեղծում։

Նախագծի արդյունքում՝՝ կստեղծենք հորինուկների փաթեթ, որի օգնությամբ կդիտարկենք սովորողների պատկերացումները այդ կախարդական արկղի՝ մեղվանոցի մասին։ Զուգահեռ կիրականացվի ամառային ճամբարային գործունեություն ընտանեկան դպրոցներում՝ գյուղերում, մոտակա տարածքներում մեղվանոցների ուսումնասիրություն, հետազոտում՝ կա՞ն ընտանիքի անդամներ, հարազատներ, նախնիններ, ովքեր զբաղվել են մեղվապահությամբ։

Արդյունքները հրապարակվում են բլոգներում՝ որպես փաթեթ ամբողջանալով կազմակերպչի բլոգում, ենթակայքում, կայքում։

Նախագիծը՝ Արմինե Մովսիսյանի բլոգից:

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s