Վավերագրում ենք մեր ընտանիքի պատմությունը
Վավերագրական թատրոնի հիմքում իրական տեքստեր են, հարցազրույցներ իրական մարդկային ճակտագրերի մասին, հատուկ ժանր որտեղ խաչվում է արվեստը և սոցիալական հետազոտությունը։
Ընտանեկան հեռավար դպրոցում, սովորողները թերթում են ընտանեկան ալբոմները և ներկայացնում որևէ նկարի պատմություն։
Մասնակիցներ՝ Ընտանեկան հեռավար դպրոցի սաներ, այլ․․․
Աշխատանքային ուղղությունները
Ընտրել որևէ լուսանկար, լուսանկարի հերոսի, դեպքի և ներկայացնել
Հարցազրույցի պլանավորում
- Ընտրանք։ Սովորողը՝ հարցազրուցավար
- Նյութի տեսագրություն, սղագրում
- Նյութից բխելով, դրա մասին այլ աղբյուրների հրապարակումների, գրականության ուսումնասիրություն
Արդյունքում՝ Սովորողը յուրացնում է ընտանիքի պատմությունը որպես վավերագրություն, հայրենագիտություն, ընտանիքի ներգրավվածությամբ ներկայացնում է այն, հանդես է գալիս որպես հարցազրուցավար, յուրացնում հարցազրույց վարելու տեխնիկան, դրա պատրաստման հոգեբանական և տեխնիկական գործիքները։
Հուշող հարցեր, հարցազրույցի կառուցվածք․
- Բացման , ողջույնի խոսք
- Ներկայացնում է իր ընտրանքին՝ ու՞մ հետ է հարցազրույցը վարելու, ալբոմը թերթելու
- Ներկայացնում է ի՞նչ ալբոմ է ընտրել
- Ընտրում են լուսանկարը
- Ո՞վ կամ ո՞վքեր են պատկերված լուսանկարում
- Ո՞րտեղ է արվել լուսանկարը
- Ի՞նչ իրադարձության շրջանակում
- Լուսանկարի հերոսները հիմա ո՞րտեղ են, ի՞նչով են զբաղվում
- Ի՞նչու են տանը պահում այդ լուսանկարը
- Հաճա՞խ են թերթում ընտանեկան ալբոմները։
Ամփոփումներ՝